fbpx

Rasa macam nak cucuk mata suami bila dia jeling perempuan lain!

Nak cerita sikit pasal Zati.

Dia customer produk saya. Pengguna produk tegar kapsul Acai Berry dan dah repeat order sampai 3 kali.

Dulu suami dia selalu jeling wanita lain sambil cakap,


“You, cuba tengok badan perempuan tu. Cantik sebab lentik macam barbie
doll”.


Memang kata-kata suami ini buatkan Zati rasa nak menyirap macam nak
cucuk-cucuk mata suami dia supaya tak jeling wanita lain.

Tetapi, beliau akui. Memang sejak lepas bersalin anak kedua haritu, berat
badan Zati naik mendadak dan susah nak turun berat.

Jadi, dia memang rasa susah hati dan rasa rendah diri bila jadi macam ini.

Walaupun dia dah cuba tahan diri dari makan nasi, tapi berat badan masih lagi tak turun.

Dia rasa teruk sangat sampai rasa nak tikam-tikam perut sendiri bila ada kawan suami dia tegur masa mereka pergi kenduri haritu,

“Eh, isteri kau mengandung lagi ke. Dah berapa bulan?"


Padahal, baru tahun lepas dia bersalin dan anak pun kecil lagi. Bentuk badan dan perut dia yang masih belum kembali ke bentuk asal buatkan ramai ingat dia mengandung lagi.


Sampai dia cakap kat diri sendiri bila depan cermin,

“Rasa macam nak marah diri aku sendiri, apa salahku sampai berat naik mendadak macam ni!”.

Sampailah kawan dia recommend dia cuba pakai kapsul Acai Berry.

Dia ragu-ragu masa kawan dia recommend. Tapi kawan dia cakap anggap beli dan pakai produk A ini sebagai ikhtiar. Kalau sesuai dan berat badan turun, boleh teruskan pakai. Yang nak bagi masalah ni selesai bukan kuasa kita. Tak rugi kalau kita mencuba.

Dia pun cuba pakai produk ni. Tak silap saya lebih kurang 3 minggu. Hari ini saya dapat Whatsapp dari dia panjang lebar. Dia cakap :

“Thanks sebab rekomen saya pakai Kapsul Acai Berry ni. Memang elok sangat sebab boleh turunkan berat badan.

Berat saya turun sampai 7 kg dan badan pun makin langsing. Produk Acai Berry ini memang membantu saya turunkan berat badan.

Sampaikan suami tegur cakap bentuk badan saya dah macam anak dara sebab saya dah muat pakai balik baju masa zaman muda.

Bila cakap pasal zaman anak dara ini, memang best sebab ia buatkan emosi saya pun kembali tenang.

Sebab waktu saya debab dulu, memang ada perasaan rendah diri depan orang lain dan ia buatkan saya kerap nak marah suami dan anak-anak sebab emosi tak berapa stabil.

Bila suami cakap saya dah cantik semula macam anak dara, emosi saya pun lebih stabil dan tenang sebab kita pun jadi “ayu” semula macam gadis melayu terakhir waktu sebelum kahwin dulu.

Suami pun dah tak jeling perempuan lain lagi dan asyik teringatkan saya saja setiap hari.

Sampaikan saya pun dah muat pakai baju zaman muda dulu.

Kapsul Acai Berry ini saya suka sebab ia juga selamat dan lulus KKM, sebab kalau produk yang tak selamat akan buatkan buah pinggang rosak dan tak tahan lama.

Pendek kata, makan Acai Berry ini. Saya rasa badan saya sihat semula dan kembali langsing. Badan tak rosak dan selamat untuk turunkan berat badan saya.

Sampai buatkan suami saya sentiasa rasa geram sebab tengok bentuk badan saya setiap hari. Hehe.

Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 

acai berry plus

Saya tak pasti betul ke tak dari segi saintifik. Tapi saya rasa sendiri, bila saya amalkan makan kapsul AcaiBerry ni, perut tak masuk angin, tak sebu dan tak kembung sepanjang diet saya ni.

Okay kejap. Saya google dulu. Tak sah kalau tak pakai skil menggoogle saya yang hebat sejak azali ni. Haha! Jadi, Acai Berry ni katanya kalau kau amalkan dia setiap hari;

  • Dapat berikan tenaga
  • Dapatkan tingkatkan pembakaran lemak
  • Dapatkan tingkatkan metabolisma
  • Sekaligus dapat turunkan berat badan.

Sila cuba kepada yang tengah diet. Yang saya buat ni memang makan kapsul Acai Berry dengan minum air kosong.

Takda gula, takda susu. Mula-mula rasa memang tak sedap. Lama-lama tak sedap jugak. Eh!

Cara makan acai berry plus

Telan je sebiji kapsul ni, sejam sebelum makan. Nak makan selepas itu, apa pun makanlah, cepat je lemak dibakar.


Kapsul acai berry plus ni membakar habis lemak di bahagian pinggang, peha, punggung, perut, lengan, pipi habis dibakarnya.


"Memang terbaik. Badan rasa lebih bertenaga, pagi-pagi senang nak membuang. Dan paling best blouse dah rasa makin longgar jek!" - Zati, Selangor

Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 


acai berry plus lulus kkm tak?

No KKM - MAL13085003T

Lulus kkm, ada sijil halal dan tanpa kesan sampingan berbahaya sebab dibuat dari buah berry asli yang penuh khasiat.

Acai Berry Plus ni ada kelulusan dari kkm korang tengok pada bawah gambar  dan korang boleh cek terus untuk kepastian.

Ada promosi tak?

Kami nak beri harga promo sempena perasmian Batch ke-3.

terhad untuk 20 orang hari ini

Kami menerima ratusan belian sehari.

Harga Promo: Rm93.90
Harga Sebenar: Rm149.00


Hubungi kami sekarang

Jika anda mahu dapatkan harga promosi hari ini.

011 29 300 600