fbpx

                 

     ACAI BERRY :
2 BULAN TURUN 10 KG

 Tanpa Exercise Atau Perubahan Gaya Hidup!

zati

Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 




Benda ni antara yang saya amalkan sepanjang saya diet 2 bulan ni. Yup! Hari ni genap 2 bulan saya mula diet. Dah dapat turun 10kg . 

Diet kurang kalori.


Saya makan nasi, makan ayam, makan ikan, makan sayur, makan spegeti. Makan je, tapi saya kurangkan pengambilan dia. Memang tinggal air bergula kecuali masa cheat day.


Saya tak pasti betul ke tak dari segi saintifik. Tapi saya rasa sendiri, bila saya amalkan makan kapsul Acai Berry ni, perut tak masuk angin, tak sebu dan tak kembung sepanjang diet saya ni.

Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 




Acai Berry ni bila amalkan makan setiap hari;


1. Dapat berikan tenaga.

2. Dapat tingkatkan pembakaran lemak.

3. Dapat tingkatkan metabolisma.

4. Sekaligus, dapat turunkan berat badan.


`Puan Azizah , Kuala Terenggnu .





       Kisah Seterusnya,

       Dari 76 Kg Ke 64 kg ,Puan Zati Berkongsi Cara Berkesan Untuk Kurus

Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 



Pada hari lahir saya yang ke 35 ,saya merasa tidak gembira dengan penampilan saya. Hal ini agak buat saya risau dan rasa susah hati. Saya dapat merasakan ini berpunca dari fizikal saya yang tidak menarik dan tak cantik.Saya mula hilang keyakinan diri dan rasa rendah diri dihadapan suami saya.

 

Suami saya selalu jeling wanita lain sambil cakap . you cuba tengok badan perempuan tu.Cantik sebab lentik macam barbie doll.


Memang kata kata suami saya buatkan saya rasa nak menyirap nak cucuk cucuk mata suami supaya dia tak jeling wanita lain.


Masalah ini bertambah teruk bila semua baju dah tak muat.Mula mula saya mula cover bentuk badan saya bagi orang tak tahu yang dia dah ' macam belon ' dengan pakai girdle.


Jadi rakan ofis saya  ingatkan bentuk badan saya memang cantik sebab pakai girdle kan. Badan "nampak" slim luaran saja.Tapi masalahnya saya tak boleh tipu depan suami.  Bila depan suami,takkan saya masih nak pakai girdle.



Bila buka saja ,terserlah "rupa sebenar" bentuk badan saya terutama bahagian perut yang buncit dan badan macam "belon" sampai tak nampak bentuk badan. Ini membuatkan suami saya rasa tertipu .Dan dia mula pasang niat nak cari wanita lain.


Walaupun dah cuba tahan diri dari makan nasi , tapi berat badan saya masih lagi tidak turun.Saya rasa teruk sangat sampai rasa nak tikam perut sendiri bila ada kawan suami saya tegur masa kami pergi kenduri hari tu,


Eh ,isteri kau mengandung  ke.

Dah berapa bulan ?''


Saya rasa sedih sangat .Sampai saya cakap kat diri saya bila depan cermin saya mesti cari jalan penyelesaian .

LONG SHORT STORY ,

Sampailah kawan saya iaitu  aisyah recommend dekat saya supaya saya amalkan kapsul Acai Berry untuk bantu selesaikan masalah saya.  aisyah punya badan slim dan gojes.tuu yang buat saya tertanya rahsia dia. Dan dia bagitahu saya dia dah repeat order tiga kali.



Dengan amalkan  kapsul acai berry boleh kurus semudah itu?



Saya ragu-ragu masa aisyah recommend. Tapi aisyah cakap anggap beli dan pakai produk Acai Berry ini sebagai ikhtiar. Kalau sesuai dan berat badan turun, boleh teruskan pakai. Yang nak bagi masalah ni selesai bukan kuasa kita. Tak rugi kalau kita mencuba.

Saya pun cuba pakai produk ni. Tak silap saya lebih kurang 3 minggu. Hari ini saya terus Whatsapp dia. panjang lebar saya cakap :


 Kenapa awak tak recommend awal-awal. Tak perlu susah saya cari kat Google macam mana nak diet, tahan lapar apa semua.


Penat saya cari cara nak  cantikkan badan saya macam masa zaman muda dulu.


Lepas guna Acai Berry Plus setel semua masalah saya. Serius, lepas sebulan pakai. Berat badan saya makin turun dan bentuk badan pun makin fit dan slim. Berat saya turun sampai 12 kg dan badan pun makin langsing. Produk Acai Berry ini memang membantu saya turunkan berat badan.


​​Sampaikan suami tegur cakap bentuk badan saya dah macam anak dara sebab saya dah muat pakai balik baju masa zaman muda.


Bila cakap pasal zaman anak dara ini, memang best sebab ia buatkan emosi saya pun kembali tenang.


Suami pun dah tak jeling perempuan lain lagi dan asyik teringatkan saya saja setiap hari. Hihi sukanya!

Sebab waktu saya debab dulu, memang ada perasaan rendah diri depan orang lain dan ia buatkan saya kerap nak marah suami  sebab emosi tak berapa stabil.

Bila suami cakap saya dah cantik semula macam anak dara, emosi saya pun lebih stabil dan tenang sebab kita pun jadi “ayu” semula macam gadis melayu terakhir waktu sebelum kahwin dulu.


Dia dah tak berani lagi nak gurau cakap nak cari “ramai isteri-isteri” sebab
fokus dia sekarang hanya pada bentuk badan saya yang dah “berjenama” baru
ini saja. Hehe.


Sekarang saya pun dah muat pakai baju zaman muda dulu.

Kapsul Acai Berry ini saya suka sebab ia juga selamat dan lulus KKM, sebab kalau produk yang tak selamat akan buatkan buah pinggang rosak dan tak tahan lama.

Pendek kata, makan Acai Berry ini. Saya rasa badan saya sihat semula dan kembali langsing. Badan tak rosak dan selamat untuk turunkan berat badan saya.

Akhirnya saya buatkan suami saya sentiasa rasa geram sebab tengok bentuk badan saya setiap hari. 

                                                                                                                       

                                                                                                                                                                                                                 ~Puan Zati



Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 



Best Kan Dapat Capai Impian Nak Badan Kurus ?

Semoga Kisah Puan Azizah Dan Puan Zati Memberikan anda motivasi dan semangat untuk mendapatkan berat badan yang ideal.



LIHAT BAGAIMANA ACAI BERRY PLUS DIHASILKAN & KELEBIHANNYA

                                                                                                                        BUAH  ACAI BERRY ASLI

                                                                                                                              GREEN COFFEE

                                                                                                                           GARCINIA CAMBODIA

                                                                                          REKA BENTUK PENGHASILAN BOTOL ACAI BERRY PLUS

                                                                                        REKA BENTUK PENGHASILAN KOTAK ACAI BERRY PLUS

                                                                                            TERHASIL PRODUK KAPSUL ACAI BERRY PLUS

  • Acai Berry Plus dihasilkan melalui buah acai berry asli dengan green coffee dan garcinia cambodia.
  • Buah Acai Berry sangat popular terutama di amerika latin seperti negara brazil kerana mempunyai kandungan antioksida yang sangat tinggi.
  • kami menggabungkan buah acai berry dengan campuran green coffee serta garcinia cambodia bagi menampakkan lebih cepat kesan untuk membantu orang ramai kuruskan badan.
  • Membantu menyelesaikan masalah Berat Badan.
  • Badan terasa ringan & bertenaga walaupun krg makan.
  • Detox sistem perkumuhan, atasi masalah sembelit
  • Perut kempis, badan bertenaga sepanjang hari.
  • Kaya antioksidan dan meningkatkan antibodi.
  • Meningkatkan kadar metabolisma dalam badan
  • Mengurangkan kolestrol dan tekanan / stress
  • Membakar lemak degil dengan pantas
  • Menghalang pembentukan lemak baru
  • Membaiki sistem perncernaan dan penghadaman
    • Bila puan dah makan Kapsul Acai berry hari kedua ni nafsu selera makan puan akan hilang terutama pda karbo . Karbo ni yang akan buatkan badan puan susah nak turun . Jadi, dengan acai berry ni juga bertindak untuk bagi tenaga ganti karbo pada pada puan. Nafsu makan nie la musuh utama ramai wanita tetap berbadan gemuk tau puan..


            PRODUK LULUS KKM                      No KKM - MAL13085003T.

      DIHASILKAN OLEH KILANG            KAMI YANG MEMPUNYAI GMP

              MEMPUNYAI SIJIL                            PENGESAHAN HALAL

                                         

               

     BACA APA KATA PELANGGAN KAMI 

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 


    Tq akak dah kurus sekarang

    Berat badan akak dulu 80kg sekarang 65 kg.

    haha br makan 5 botol dah turun kurus macam ni.sekarang tak makan dh..hanya diet sendiri" 


    - Puan Wana ,Kedah (Kerani)

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 


    Setelah sy amik kapsul acai berry,saya berjaya dapatkan berat badan idaman saya.Sekarang dah ada yg masuk merisik saya..dah la rakan satu kos kat univerisiti..haha. 


    - Puan Sofea (Graduan UKM)

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 


    Alhamdulillah,dah nampak kesan sis dalam masa 2 hari.Produk sampai hari isnin kat rumah.Hari khamis dah nampak result...trbaiklah acai berry 


    - Puan Salmah, Putrajaya

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 

    - Puan Amalina (Pengurus TM)

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 

    - Puan Farhana (Suri Rumah)

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 

    - Puan Nuraliah,(Ampang)

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 

    - Puan Rosnah,(Dungun)

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 

    - Puan Salmah, (Ipoh)

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 

    - Puan Zara,(Alor Star)

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 

    - Puan Dayah,(Kubang kerian)

    Disclaimer: Hasil bergantung kepada setiap individu. 

    - Puan Hani, (Klang)

     

    Cuba puan bayangkan minggu ni berat badan puan akan berkurang 3 kilo hanya konsisten acai berry 1 biji sehari, pasti kawan2 puan akan tegur puan makin kurus tau. Makin semangat la puan nak dapat bentuk badan yang menarik yang puan nak. Sama macm pelanggan kami yang sebelum ni.

     

     
    Berapakah Harga Kapsul Acai Berry Ini?


    Ini Tawaran Hebat Untuk Anda!

    Tawaran terbaik agar lebih ramai mampu untuk merasai kehebatan Acai.Berry..

    1 KOTAK

    Potensi penurunan 2-5 kg.*

    RM

    135.00

    /myr

    • KEGUNAAN 30 HARI
    • 1 BOTOL = 30 BIJI KAPSUL 
    • PENGHANTARAN PERCUMA
    • KONSULTASI PERCUMAi
    • FREE MAKEUP FOUNDATION 1UNIT
    4 KOTAK

    Potensi penurunan 8 kg ke atas.*

    RM

    270.00

    /myr

    • KEGUNAAN 120 HARI
    • 4BOTOL = 120 BIJI KAPSUL 
    • PENGHANTARAN PERCUMA
    • KONSULTASI PERCUMA
    • EBOOK TIP KURUS
    • FREE MAKEUP FOUNDATION I BOX

    Pilihan 1 - Perbankan Internet & FPX


    Kami menerima pembayaran dari semua jenis bank. Contohnya Maybank2u, CIMB Clicks, Hong Leong Connect, RHB Now, Bank Islam Online, PBeBank atau FPX (Financial Process Exchange). Pembayaran anda dijamin selamat menggunakan Billplz.

    Pilihan 2 – Kad Debit & Kredit


    Kami juga menerima pembayaran dari semua jenis kad debit atau kredit. Contohnya VISA, MasterCard dan sebagainya. Pembayaran melalui kad kredit akan dikenakan caj tambahan 7%. Pembayaran anda dijamin selamat menggunakan Paypal.

    Detail Harga Acai Berry

    Pilihan 3 – Whatsapp

    Jika anda tidak biasa membuat pembelian secara online, kami juga ada sediakan pembelian mudah melalui  Whatsapp. Seterusnya kami akan maklumkan langkah selanjutnya untuk anda membuat pembelian menerusi telefon sahaja. Ikuti langkah mudah berikut..

    KLIK LINK WHATSAPP DIBAWAH

    F​​​​​aq

    Ada Kesan Sampingan tak ?

    Saya Susah Nak Jaga Makan,Boleh ke?

    Ada Meal Plan ?

    Ibu Hamil & Berpantang Boleh Makan Tak ?

    Ada KKM DAN HALAL tak ?

    Berapa Berat Badan Boleh Turun ?

    Macam Mana Kalau Tak Berkesan?

    Pesakit Kencing Manis,Darah Tinggi Dan Sakit Jantung Boleh Makan ?

    30 HARI JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN

    Jika anda tidak berpuas hati dengan keberkesanan Acai Berry Plus yakni tiada sebarang penurunan berat atau inci, hubungi saya untuk dapatkan kembali wang anda. Cuma pastikan makluman dilakukan dalam tempoh 30 hari selepas pembelian.